سبد خرید (0)

مدیریت ارتباط با مشتری چگونه باعث افزایش فروش می شود؟

نیاز به پشتیبانی دارید
پشتیبانی از طریق تلگرام
یا
تماس با شماره:
021-88915004
اطلاعات برنامه آموزشی
زمان برنامه 01:31
نوع برنامه ویدئو
تعداد قسمت 7
می خواهم شروع کنم.
59,000 تومان
برای دیدن این برنامه آموزشی روی دکمه بالا کلیک کنید.
خرید اشتراک اعضای ویژه
برای دیدن این برنامه باید اشتراک تهیه کنید روی دکمه بالا کلیک کنید

مهدی دادفر

مدرس این برنامه

فارغ التحصیل دانشگاه آزاد
مشاور و مدرس کسب و کار و فروش
خالق تئوری پینگ پنگ فروش
مدرس دوره های فروش و بازاریابی
تخصص در تشکیل تیم فروش و آموزش نیروهای حتی مبتدی
تخصص در ارائه مشاوره های کسب و کار و جذب و آموزش منابع انسانی
توان مدیریت و رهبری ب

صفحه مدرس
می خواهم شروع کنم.
59,000 تومان
برای دیدن این برنامه آموزشی روی دکمه بالا کلیک کنید.
خرید اشتراک اعضای ویژه
برای دیدن این برنامه باید اشتراک تهیه کنید روی دکمه بالا کلیک کنید
درباره این برنامه

دوره مدیریات ارتباط با مشتری

این قسمت از دوره، در مورد ارتباط با مشتری می باشد. در این دوره با پروسه فروش آشنا خواهید شد و می بینید که مبحث "فروش" در ایران برخلاف تعاریف بین المللی است و من در این دوره قصد دارم شما را با معیارهای جهانی "فروش" و اینکه چطور بتوانید مشتری را تبدیل به خریدار کنید آشنا کنم.

 

مدیریت ارتباط با مشتری در بحث فروش

 

 

 

تعریف فروش به دو قسمت سنتی و مدرن تقسیم می شود:

 فروش سنتی : برابری عرضه با تقاضا

فروش مدرن: روش هایی است که مبتنی بر یک سری اقدامات بازاریابی که در نهایت برابری عرضه و تقاضا را به همراه دارد.

به طور کلی فروش، به نوعی یک عرضه است. عرضه چیزی که آرمان نهایی ساختار بازاریابی است یعنی " بهبود در سبک زندگی".

فروش، در واقع تلاش برای پاسخگویی به نیاز مخاطب است با این هدف که بتوانیم بهبودی در سبک زندگی فرد ایجاد کنیم.

اگر غیر از این عمل کنیم، کار درستی انجام نمی دهیم و دیر یا زود با شکست مواجه خواهیم شد.

 

تعریف مدل های فروش

 

 

زمانی می توانیم یک فروشنده خوب باشیم که همواره بتوانیم نیازهای مردم را پاسخگو باشیم و همزمانی که نیازی را پاسخ می دهیم، در عین حال کیفیت زندگی دیگران را بهبود می بخشیم.

فروش جادوی "ارتباط" است. و ارتباط جادوی  "واژه" هاست!

به عنوان مثال : 

-مشتری :  چقدر محصول شما گرانقیمت است!

+فروشنده :  با مشخصات و امکاناتی که کالای من دارد، اصلا گران نیست! اتفاقا بسیار هم ارزان است.

ممکن است با بیان کلمات و واژه های نامناسب ارتباط ما با مشتری در یک لحظه قطع شود و هرگز قادر به برقراری دوباره ارتباط کلامی با مشتری نشویم.

باید مراقب بود که در عین احترام به سلیقه مشتری بسیار با احتیاط و مسلط با مشتری ارتباط برقرار کنیم.

در واقع شما باید با استفاد از تجربیات خودتان و آموزش هایی که نتیجه جدیدترین متدها و داده های فروش است بتوانید مهارت های جدید فروش را بیاموزید.

در این دوره تکنیک هایی را خواهید آموخت که با فراگیری این تکنیک ها و به کارگیری آن ها قطعا تغییر و تحول خوبی را در فروش محصولات خود خواهید دید.

 

نمایش بیشتر
جلسات این برنامه

مدیریت ارتباط با مشتری - قسمت 1

00 ساعت و 17 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

مدیریت ارتباط با مشتری - قسمت 2

00 ساعت و 12 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

مدیریت ارتباط با مشتری - قسمت 3

00 ساعت و 14 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

مدیریت ارتباط با مشتری - قسمت 4

00 ساعت و 13 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

مدیریت ارتباط با مشتری - قسمت 5

00 ساعت و 12 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

مدیریت ارتباط با مشتری - قسمت 6

00 ساعت و 09 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

مدیریت ارتباط با مشتری - قسمت 7

00 ساعت و 09 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن
می خواهم آموزش را شروع کنم.
59,000 تومان
برای دیدن این برنامه آموزشی روی دکمه بالا کلیک کنید.
خرید اشتراک اعضای ویژه
برای دیدن این برنامه باید اشتراک تهیه کنید روی دکمه بالا کلیک کنید
با خبر شدن از ویدئوهای جدید

ثبت نظر و یا سوال

برای ثبت نظر ابتدا خود شوید.
تاکنون نظری ثبت نشده است !
برنامه های مرتبط