همانطور که سخنرانی در مقابل جمع مهارتی است که از طریق تمرین به دست می آید، شنونده خوب بودن هم مورد خاص و دست نیافتنی نیست. شنونده خوب بودن مهارتی است که شما می توانید یاد بگیرید. در این دوره آموزشی، دوری کلارک، متخصص شغل، به شما کمک می کند تا بفهمید که چرا شنونده خوب بودن سخت است و چطور نگرش یک شنونده خوب بودن را توسعه دهیم. او همچنین چندین استراتژی به ما معرفی می کند تا زمانی که حرفمان شنیده نمی شود یا نمی توانیم حرف دیگران را به خوبی بشنویم کمک می کند. همچنین، او توضیح می دهد چطور به دیگران اجازه دهیم تا بدانند که شنیده می شوند و اینکه چطور صحبت های شخصی که رفتارهای آزاردهنده دارد را بشنویم.
موضوعاتی که در این دوره آموزشی به آنها پرداخته می شود:
ثبت نظر و یا سوال