سبد خرید (0)

خلاصه کتاب رموز فروش موفق

نیاز به پشتیبانی دارید
پشتیبانی از طریق تلگرام
یا
تماس با شماره:
021-88915004
(دسترسی به خلاصه کتاب ها فقط از طریق اپلیکیشن)
مشخصات
  • عنوان کتاب: خلاصه کتاب رموز فروش موفق
  • نویسنده: جفری گیتومز
  • ناشر: اپ یاد
  • تعداد صفحات: 55
  • سال انتشار: 1398
 
از اینجا میتونی اشتراک تهیه کنی
از اینجا میتونی اشتراک تهیه کنی
در کمتر از یک دقیقه اشتراک تهیه کنید.
درباره این برنامه

اپ یاد به عنوان بزرگترین اپلیکیشن آموزش آنلاین اشتراکی در ایران خلاصه کتاب رموز فروش موفق را به شما علاقمندان یادگیری ارائه کرده است.

 

«کتاب قرمز» جفری گیتومر، رموز فروش موفق را برای صاحبان کسب و کارها،کارآفرین‌ها و فروشندگان و مدیران برشمرده است. گیتومر نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز، انجیل فروش، کتاب سبز هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها، کتاب سیاه هنر آشنا شدن با آدم‌های جدید و بانفوذ و برقراری رابطه‌های تازه و کتاب طلایی نگرش مثبت است تا کنون بیش از یک میلیون نسخه از کتاب‌های جفری در سرتاسر دنیا به فروش رفته است.

جفری هم برای شرکت‌ها و هم برای مخاطبان عام همایش‌های سالیانه برگزار می‌کند و برنامه‌های آموزشی زنده یا اینترنتی در حوزه‌ی فروش و وفاداری مشتری ارائه می‌کند. در طول 15 سال گذشته به‌طور متوسط هر سال 120 سمینار ارائه کرده است. ستون مخصوص جفری با عنوان شگردهای فروش، در 95 روزنامه‌ی حوزه اقتصاد و تجارت در سرتاسر دنیا چاپ می‌شود و بیش از 4 میلیون نفر در سراسر دنیا هر هفته آن را می‌خوانند. مجله‌ی الکترونی جفری گیتومر، با عنوان سِیلز کافئین، هر سه‌شنبه صبح به‌طور مجانی به دست 250 هزار مشترک می‌رسد. این مجله الکترونی به جفری امکان می‌دهد به طور هفتگی اطلاعات فروش، راه‌بردها و راه‌حل‌هایی را به فروشندگان حرفه‌ای ارائه دهد.

 

بخشی از متن کتاب:

 

آدمها دوست ندارند چیزی به آنها فروخته شود، ولی عاشق خرید کردن هستند! چرا مشتری محصولی را می‌خرد؟ سوالی است هزار برابر مهتر از اینکه “چطور بفروشم؟”.

 

شرکت‌ها هزاران ساعت و میلیون‌ها دلار صرف این می‌کنند که چطور بفروشند اما ده دلار، یا وقت برای پاسخ این سوال صرف نمی‌کنند. اغلب ما گمان می‌کنیم می‌دانیم چرا مشتری خرید می‌کند اما به احتمال زیاد در اشتباه هستیم.

 

علائمی که نشان می‌دهد احتمالاً هیچ اطلاعی از اینکه چرا مشتری خرید می‌کند نداریم.

  • در مورد قیمت‌هایت اعتراض می‌شنوی.
  • مجبوری طرح یا قیمت پیشنهادی بفرستی.
  • آنها ادعا می‌کنند از تهیه‌کنندگان فعلی‌شان راضی هستند.
  • هیچ کس جواب تلفن‌هایت را نمی‌دهد.
  • از این شکایت داری که وضع اقتصاد ضعیف است.

 

مجموعه دلایلی که مشتری‌ها به خاطرش چیزی را می‌خرند:

  1. من فروشنده‌ام را دوست دارم. دوست داشتن قدرتمندترین عنصر در یک رابطه‌ی فروش است
  2. می‌دانم که چه دارم می‌خرم.
  3. تفاوتی بین این فرد و شرکتی که در حال حاضر از آن می‌خرم با دیگر شرکت‌ها می‌بینم.
  4. ارزش و منفعتی در محصولی که دارم می‌خرم می‌بینم.
  5. حرف فروشنده‌ام را باور می‌کنم.
  6. به فروشنده‌ام اطمینان می‌کنم.
  7. به فروشنده‌ام اطمینان می‌کنم.
  8. با فروشنده‌ام راحت هستم.
  9. احساس می‌کنم بین نیازهای من و محصول یا خدمات او تناسبی هست.
  10. قیمت منصفانه به نظر می‌آید، ولی لزوماً پایین‌ترین قیمت نیست.
  11. می‌بینم که این محصول یا خدمات، بازدهی مرا بالا می‌برند.
  12. می‌بینم که این محصول یا خدمات سود مرا افزایش می‌دهند.

 

می‌بینم که فروشنده‌ام سعی می‌کند کمکم کند کسب و کارم را بسازم تا کسب و کار خودش را بسازد. فروشنده‌ام منبع با ارزشی از سود و منفعت برای من است. فروختن در چشم مشتری‌ات ناخوشایند و حال به هم زن است. او می‌خواهد بخرد، نه اینکه چیزی به او فروخته شود.

 

تفاوت ظریف بین آدم‌های موفق و آدم‌های ناموفق در فروش، در تفاوت در تلاش برای فروختن چیزی که داری و تلاش برای ساختن فضایی است که در آن مشتری محصول یا خدماتت را بخرد. اگر عاشق چیزی که می‌فروشی نیستی، برو چیز دیگری بفروش.

 

اگر در آتش عشق به کاری که می‌کنی نسوزی، بازی را به کسی می‌بازی که چنین است. راز این است، عاشق باش، عاشق کاری که انجام می‌دهی.

نمایش بیشتر
خرید اشتراک اعضای ویژه
برای دیدن این برنامه باید اشتراک تهیه کنید روی دکمه بالا کلیک کنید

ثبت نظر و یا سوال

برای ثبت نظر ابتدا خود شوید.
تاکنون نظری ثبت نشده است !
برنامه های مرتبط